fredag 23 mars 2007

Bloggen ljuger aldrig, eller?

Hur ska jag tolka att jag helt plötsligt får över hundra unika besökare efter att ha länkat till en artikel i Svenska Dagbladet? Inlägget var i ärlighetens namn ytterst oinspirerat. Men där var de, imorse, alla sidladdningarna. Ska jag tolka det som att man får vad man förtjänar? Kanske inte när man förtjänar det men till slut.
För nog har jag förtjänat det.

Kolla bara in alla gamla godingar.

Som när vi fick jobbiga tanten på besök i skolan.

Eller den andra delen av den kritikerrosade trilogin Ur ett guldfiskperspektiv

Eller när jag så självutlämnande avslöjade mina verkliga avsikter med min existens

Inte en enda kommentar!

Men nu, när man så fnaskigt länkar till en etablerad borgartidning. Då händer det.

Bara därför länkar jag här till den mycket gripande följetongen om den stackars vargen Vulkos äventyr i det fria.

Måtta han inte röna samma öde som sin vargkusin..

Inga kommentarer: