lördag 7 april 2007

En liten berättelse om Gud, sex, droger och en massa mord

En alldeles ordinär tisdagsförmiddag nådens år 2007 hasar sig en senig och ljusskygg ung man uppför stentrappan till domkyrkan i Härnösand. Mannen utmärker sig med säckiga och modefientliga kläder samt långt och stripigt hår. Det skall även tilläggas att han ger ett nervöst och instabilt intryck, samt att han bär en älgstudsare över axeln…

Här får jag ett sms från min flickvän:

”Jag åker nu, är där om 20 minuter. Förväntar mig att få suga din kuk, få min fitta slickad och bli riktigt jävla knullad”

Fortsätter med skrivandet en annan gång..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar vara en person med ambitioner att skriva för en större publik, och jag antar att det är därför du startat denna blogg. Dessutom vädrar du dina politiska åsikter genom att göra pers(s)onangrepp med raljerande texter och ogenomarbetade argument. Du är endast en produkt av en rutten tid - du är väldigt tidstypisk. Låt oss hoppas att du inte slösar för mycket tid på detta då det inte kommer att leda till något för dig eller nån annan. Tänk större: vem är jag? varför? hur vill jag vara?

Guldfisken sa...

Det här var ju fantastiskt roligt. Du ska få ett inlägg tillägnat dig, bara dig.

Tobias Struck sa...

Guldfisken. Jag tycker att bloggen är bättre än väntat. Skall läsa mer...

Guldfisken sa...

Än väntat... Har snacket om bloggen föregått mig?