tisdag 15 maj 2007

Vårens impulsköp alla kategorier


"Jag ser att du sagt upp ditt abonnemang hos oss. Får jag komma med ett erbjudande?"

"Visst"

Försök du bara. Min mobil är det inget fel på, den fungerar alldeles utmärkt. Jag tänker inte... Tio minuter senare, närmare bestämt den 14:e maj kl 15.55:

"Ja, men vad bra. Då kommer mobilen förhoppningsvis redan på onsdag, annars får du vänta till efter långhelgen."
Så talade telefonförsäljaren.
Ka-ching, tänkte han
onomatopoetiskt.

Det är bara att erkänna. Jag är svag för bra försäljare. Men vilken mobil å andra sidan, om allt han utlovade nu stämmer. Till sommaren kommer jag att bli the mobile blogger number one.
Se upp i backen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv är jag nöjd om mobiltelefonens joystick fungerar.
Vilket den inte gör...

Anonym sa...

N95? ååååhhhh *suktar*