måndag 3 december 2007

Restips i Laos och Kambodja

- Angkor Wat var väl ok, men stanna inte längre än två dar. Det blir lite tjatigt.

- Åkte du till Phnom Penh?

- Ja för fan, där var jag så stenad så att jag trodde att jag blivit blind. Jävligt bisarrt alltså. Jag rörde handen framför ögonen. Helt svart alltså. Hyfsad skraj jag blev alltså.

- Å fan. Men förutom det, hur var Phnom Penh?

- Jo det var väl ok.

- Vad gjorde du? Åkte du till Killing fields?

- Mhm, ja det var väl där de hade nåt fängelse typ, eller koncentrationsläger. Eller var det.. var fan var det nu då? Nej nu kanske jag blandar ihop det med nåt annat ställe..

- Var du nåt i Laos? Min kollega pratar hela tiden om att jag bara måste åka till Louang Prabang.

- Louang Prabang, Vientiane.. jag kommer inte ihåg vad alla städer hette däruppe.

- Ok, men var du där?

- Ja, det var najs. I Vientiane rökte vi opium...

1 kommentar:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra